Babette op stage in Suriname!

nog 1 dagje!

Ik word wakker bij Anne-Marijn, we zijn gister naar een concert van Blof geweest. De laatste dag in Nederland. Echt kriebels heb ik nog niet. Ik spreek met Thijs af dat hij om 10 uur op het station is en we rijden naar Tolkamer. We ontbijten bij Kade 5, bij Sterre. Ik regel de laatste dingetjes: formulieren uitzoeken en/of invullen, ov stop zetten, laatste spulletjes in de koffer proppen en mijn kamer opruimen. Veroni komt nog even langs en we courmetten met z’n zevenen (Thijs, oma, mama, papa, Sterre, Mirre en ik). Het is gezellig, ik krijg nog wat cadeautjes en geef hun ook wat cadeautjes. Vervolgens verder met de koffer: te veel kilo’s, wat moet er uit? Na wat proppen en duwen lukt het eindelijk. Bregje en Clint komen langs en met hun en Thijs, mama, papa, Sterre en Mirre speel ik ‘half a minute’. Het is super gezellig en we lachen veel. Dan het afscheid van Bregje. Ik besef het nog helemaal niet. Mirre en Sterre slapen bij mij. Ik val rond half 1 in slaap: morgen begint het avontuur!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!